دانلود آهنگ جدید سهراب پاکزاد

سهراب پاکزاد کیست؟

سهراب پاکزاد متولد چهاردهم فروردین ۱۳۶۰ در تهران است و اطلاعات زیادی از دوران کودکی و نوجوانی او در دسترس نیست؛ فعالیت های هنری اش را از ۲۰ سالگی آغاز کرده و در جوانی مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی را از دانشگاه علم و صنعت کسب کرده است. پاکزاد در زمینه های خوانندگی، آهنگسازی و مدلینگ فعالیت می کند. مدت بسیاری در فرمانیه تهران سکونت داشته است و دهه هاست که به کارهای هنری مشغول است.

زدواج و همسر سهراب پاکزاد

سهراب پاکزاد ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. آنطور که شبکه های اجتماعی این هنرمند مشخص است علاقه ای به نیوز اشتراک گذاری اطلاعات شخصی از زندگی اش ندارد و ترجیح می دهد صفحات خود را برای معرفی آثاری که تولید کرده است استفاده کند.

حواشی جشن تولد و شوخی با رز رضوی

رز رضوی و سهراب پاکزاد هر دو متولد چهارده فروردین می باشند و در یکی از جشن تولد ها ویدیویی منتشر شد که پاکزاد در کنار رضوی در ماشین یک جشن دو نفره گرفته و به شوخی و خنده می پردازند. این رابطه دوستانه در آن زمان مورد توجه افرادی قرار گرفت اما توضیحی نسبت به آن ارائه نشد که گمان می رود سطح ارتباطی آنها تنها در همین حد باشد.

فعالیت های هنری سهراب پاکزاد

همانطور که اشاره شد پاکزاد از ۲۰ سالگی یعنی دهه ۱۳۸۰ شروع به یادگیری هنر کرده است. او ابتدا به تمرین گیتا بدون استاد پرداخت اما پس از چند سال به کلاس های استاد فیض الله مداح پیوست؛ حضور او در این مکان باعث آشنایی با امیر طبری شد و پس از مدت کوتاهی آهنگ سازی و ترانه سرایی را شروع کرد. این فعالیت های قدم های ابتدایی او حساب می شوند که طی آن در کلاس های سلفژ هومن جاوید نیز شرکت کرده است.

اولین اثر حرفه ای که از او منتشر شد قطعه ای به نام زیر بارون بود که در سال ۱۳۸۵ آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی آن را انجام داد. تنظیم این آهنگ نیز به سبک هاوس بود که همراه با ترانه ای فارسی اجرا می شد.

چند سال بعد در ۲۶ آبان ماه سال ۱۳۸۸ آلبوم زیر بارون با هشت قطعه منتشر شد که مجوز جمهوری اسلامی ایران را هم داشت که موجب شد پرفروش ترین آلبوم همان سال شود. سومین آهنگ از این آلبوم را می توان محبوب ترین ترک این مجموعه دانست چرا که آهنگ این چه حسیه در سطح جهانی پرطرفدار شده و مورد توجه بسیاری از ملیت های مختلف قرار گرفت.

در همین سال و اواخر ۱۳۸۸ سالن اریکه ایرانیان میبزان اولین کنسرت سهراب پاکزاد بود که نوازندگی آن را محمدرضا گلزار به عهده داشت. در طول این اجرا خوانندگان سرشناسی چون مازیار فلاحی و بابک جهانبخش، سهراب پاکزاد را همراهی کردند.

اولین کنسرت مستقل او نیز در ۲۶ آبان سال بعدی یعنی ۱۳۸۹ در سالن برج میلاد برگزار شد.

شکایت از امیر تتلو

سهراب پاکزاد در مقطعی اعلام کرد که از امیر حسین مقصودلو به دلیل عدم رعایت قانون کپی رایت در قطعه های تیمار و گیر کردم شکایت کرده است. او ادعا کرد که تتلو اورتور قطعه این چه حسیه را برای این آهنگ ها کپی کرده است. جالب است بدانید که در گفتگویی اعلام کرد این دومین باری بود پیگیر این جریان می شد چرا که امیر تتلو با کپی کاری و ادامه دزدی قصد مطرح کردن خود را دارد.

lyndonsparling

Recent Posts

Unveil the Jackpot Gacor Slot Games’ Winning Strategies Exposed

Unveiling the big win in hot Gacor slots has long been the ambition of many…

1 hour ago

Online Poker, The Top 10 Things To Keep In Mind

While we're on the subject of online casinos, let's go over a couple of things…

1 hour ago

Online Gambling Establishments Are Excellent Fun

You do not have stress over anything about Super Slot Gambling Establishment. They are guaranteeing…

1 hour ago

Excavator Half Producer, Engine Parts, Hydraulic Components Supplier

Junchi has been devoted to supplying real high quality excavator components of Volvo and SDLG…

3 hours ago

Unleash Your Luck with High-Paying Slots: The Ultimate Manual

Gacor slots have truly stormed the world of online gaming by a storm, offering players…

3 hours ago

China Excavator Engine Parts Manufacturers, Suppliers, Dealer

Three. Spare components storage. Need Extra Excavator Engine Parts? If you do not find the…

3 hours ago